.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
پيام تبريك استاندار به ورزشكاران المپيكي مازندران

شمال نیوز: استاندار مازندران در پيامي، كسب 10 سهميه المپيك توسط ورزشكاران مازندراني را تبريك گفت.
به گزارش روابط عمومي استانداري، متن كامل پيام تبريك مهندس طاهايي به شرح زير است:

قهرمانان پرافتخار و ارزنده مازندراني
سركار خانم سوسن حاجي پور و آقايان بهداد سليمي، رضا يزداني، مسعود اسماعيل پور، مهدي تقوي، قاسم رضايي، بشير باباجان زاده، نوشاد عالميان، مهدي طلوتي و مجتبي عابديني

سلام علیکم
کسب سهميه حضور در المپيك 2012 توسط شما ورزشكاران برومند و دلاور مازندراني ديگر بار ثابت کرد که جوانان ایران اسلامی و بويژه پهلوانان عزيز مازندراني، با تلاش و همتي درخور تحسين در فتح قله های رفیع افتخار و پيروزي درخششي مثال زدني دارند .

بي ترديد اين موفقیت که در رقابت با قهرمانان برجسته کشورهای مطرح جهان بدست آمد نتیجه برنامه ریزی کلان وزارت ورزش و جوانان ، اداره كل ورزش و جوانان مازندران، فدراسيون ها و هيات هاي پرتلاش كشور، همت و عزم مربيان ارزشمند و ورزشکاران عزيز و همراهي صميمانه خانواده هاي گرامي آنان است که امروز یکدل و متحد در راه موفقیت و سربلندی ايران اسلامي گام برداشته اند.
اين افتخارآفريني هاي شوق آفرين بار دیگر به زيبايي نشان داد که جوانان بلند آوازه و دلاور مازندراني سرشار از استعدادهاي ناب و درخشان بوده و در همه ي عرصه‌ها با توكل به قدرت لایزال الهی قادر به كسب موفقيت هاي چشم گير مي باشند.

تلاش ارزشمند و تحسين برانگيزتان را ارج نهاده ، از خداوند سبحان تداوم این پیروزی ها را برای جوانان عزیز و مومن میهن اسلامی و استان ولایتمدار مازندران مسئلت دارم.

اميد است با مساعي بايسته ورزشكاران رعنا و جوان مازندراني ، عزم و همت همه ي مسوولان و مربيان عزيز و دعاي خير مردم شريف و مومن و ورزش دوست كشورمان، شاهد برافراشته شدن پرچم مقدس جمهوري اسلامي ايران در ميدان المپيك 2012 باشيم.

سید علی اکبر طاهایی
استاندار مازندران


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.062 seconds.